Relax?

11.08.2017

Proč jsem vytvořila tuto záložku? Co zde najdete?  Co pro mě vůbec relax znamená? Kčem slouží? Jste jediný kdo relxuje? A je relax vůbec důležitý? Pokud tě to zajímá, čti dál...

Relax - pro mě dost významné slovo. Každý si ho můžeme vyložit úplně jinak. Já ho vnímám, jako okamžik uvolnění, při kterém se odprostíte od všech starostí, povinností, stresů a pout.

Za relaxování se dá považovat prakticky každá činost. Kromě úplného lenošení to může být také meditování, cestování, chvilka s čajem nebo kávou, film - ať už s rodinou nebo sami v pohodlí vaší postele, zábava s práteli, čtení, malování, hudba a spousta dalších.

Myslím si, že aby se činost mohla považovat za relaxování musí splnit několik podmínek. Asi hlavní je, abyste se u dané aktivity cítili příjemě. Také si musíte relaxaci uvědomit a nevyčítat si čas takto strávený.

Každý potřebuje chvíli relaxu a to v jakékoliv podobě. Možná si říkáte: Proč?. Pomáhá totiš na únavu, nervozitu, nesoustředěnost, srovnání si myšlenek, doplnění inspirace, rovnováhy a síli. Přestože by to do chvilky odpočinku člověk neřekl, dokáže vyřešit i spoustu hádek. Velká část z nich je totiž pouze nedorozuměním, do kterého se nezaplete jen tolerantní a vyrovnaný člověks nezbrklým jednáním, což je důsledkem klidu a dobré nálady. Toto jednání vede většinou k oboustraně výhodnému řešení - ke kompromisu.

V této záložce tedy naleznete články, týkající se relaxačních aktivit. Já sama jsem si tímto opět přiblížila uvolněný svět snění. A teď se zamyslete vy, co vám slovo relax říká a jestli by ho nechtělo zařadit do vašeho nabitého plánu.

Relaxujte, smějtr se a mějte rádi, vaše kreativi <3


    Děkuji za návštěvu.           kreativi@email.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky